divendres, 28 de gener del 2011

ESMORZARS SALUDABLES

Aquesta activitat ja es va iniciar el passat curs. Un dia a la setmana els alumnes de 2n esmorzen, a classe una o dos peces de fruita. Cada setmana canviem de fruita i sempre s’escull una fruita pròpia de la temporada.

Ho han vist així:
Com fèiem  a primer, tots els dimecres portem una fruita de temporada. Algunes fruites de la tardor són: El raïm, la mandarina la pera, el codony, la magrana,les castanyes. També els fruits secs són de tardor. Els esmorzars saludables són molt bons per al nostre cos perquè són sans i nutritius i ens aporten vitamines. Tota la setmana s’ha de fer una dieta equilibrada per mantenir el nostre cos fort amb energia i en forma. ANNA

A mi m’agrada molt això dels esmorzars saludables perquè s’han de menjar fruites i així els nens i nenes ho fem tots els dimecres. Aquest dimecres vam fer la mandarina i a mi em va agradar molt. Un altre dimecres vam fer el caqui i a mi no m’agradava, però el vaig provar i em va agradar molt. Les fruites agraden molt. A mi la que més m’agrada és el raïm. Hem fet altres fruites com les castanyes, la magrana, ... La fruita porta vitamines, calci, potassi, magnesi i ens ho passem molt bé i ens ho mengem tot. PAULA

A mi m’agraden els esmorzars saludables perquè així els xiquets i xiquetes mengem coses saludables. Això ho fem els dimecres. Aquesta setmana menjarem mandarina. Mengem coses molt bones: magrana, raïm, palosanto, taronja, castanyes, pera, plàtan, cireres, maduixes, poma, meló,  ja n’hem provat moltes. La fruita que més m’agrada és el préssec. Porten moltes vitamines, calci, potassi, fibra, magnesi. Ens ho estem passant molt bé perquè les fruites son bones i saludables per a la salut. LAURA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada